יוצאים לטיול באתר בין הקטגוריות השונות, בוחרים את המוצרים שאהבנו ומוסיפים אותם לסל הקניות (לאחר שבחרנו את המידה או הצבע במידה ונדרש).
לאחר מכן לוחצים על כפתור "מעבר לתשלום" שמופיע בעגלת הקניות הצידית שנפתחת.
משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת שההזמנה התקבלה ושהיא בדרך אלייך.
השימוש באתר פשוט וקל ומאפשר לכם לראות את המוצרים כולל הפירוט המלא שלהם לפני הרכישה ולרכוש בצורה מאובטחת.
במידה ואתם חוששים ומעדיפים שנעזור לכם לבצע את ההזמנה, ניתן להתקשר לשירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות ואנחנו נשמח לסייע.
שעות הפעילות של שירות הלקוחות- ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00
מס' טלפון – 052-5777045
ניתן לשלם בכרטיס אשראי VISA, MASTERCARD וישראכרט.
לא ניתן לשלם באמריקן אקספרס, דיינרס ו- paypal.
בסיום ההזמנה אנחנו נשלח אליכם מייל אישור הזמנה למייל שהזנתם בתהליך ההזמנה.
לפעמים המייל נכנס לקטגוריית ספאם או קידום מכירות אז כדאי לבדוק שם במידה ואתם לא רואים שקיבלתם מאיתנו מייל בסיום ההזמנה.
תלוי בסוג המשלוח אותו בחרת.
בסוג משלוח דואר רשום- תוך 7 ימי עסקים.
בסוג משלוח שליח עד הבית- תוך יום אחד עד חמישה ימי עסקים.
באיסוף מהסניף- הפריט יהיה זמין לאיסוף מהסניף תוך 7 ימי עסקים.
במידה והזמנתם תכשיט שם בעיצוב אישי יש לקחת בחשבון שזמן היצור של התכשיט ארוך יותר מכיוון שהוא מיוצר במיוחד עבורכם, במקרה כזה יש להוסיף לזמן המשלוח עוד שלושה ימי עסקים הנדרשים להכנת התכשיט.
עם תכשיטי הכסף והזהב אפשר ואפילו מומלץ להתקלח.
עם תכשיטי ציפוי הזהב לא מומלץ להתקלח מחשש שלאורך זמן הציפוי ירד.
בכל מקרה, יש אחריות על הציפוי למשך שנה ובמידה והציפוי יורד ניתן לשלוח לציפוי מחדש.
כמובן!
כל הזמנה נשלחת יחד עם תעודת אחריות למשך שנה, חשוב לשמור את תעודת האחריות כדי שתוכלו להציג אותה במקרה הצורך.
האחריות כוללת ציפוי מחדש ותיקון במקרה של נפילת אבנים.
האחריות לא כוללת שבר, קרע או אובדן של התכשיט.
על מנת לשמור על התכשיטים מומלץ שלא להביא אותם במגע עם חומרי ניקוי, בשמים, כלור וכו.
כדאי לשמור אותם במקום פתוח יבש ולא בקופסאות סגורות או במקום עם לחות.
מלבד אתר האינטרנט, לרשת שלנו יש שלושה סניפים –
באר שבע- גרנד קניון
ירושלים- קניון מלחה
חיפה- גרנד קניון
לא כל הפריטים שמופיעים באתר נמכרים בסניפים ולהיפך.
ניתן לבצע תיקון או החלפה של פריט שנקנה באתר בכל אחד משלושת הסניפים.